Wednesday 8 March 2017

Καταψύχουμε λάχανο για λαχανοντολμάδες


Σας αρέσουν οι λαχανοντολμάδες αλλά θεωρείται ότι είναι μπελαλίδικο φαγητό??
Γιατί όμως είναι μπελαλίδικο?
Ααααααα!!!! Τα φύλλα!
Βάζε το λάχανο σε μεγάλη κατσαρόλα να βράσει, αναποδογύριζέ το συχνά, βγάζε όσα φύλλα έχουν μαλακώσει, και θα έχουν μαλακώσει σωστά ώστε να τυλιχτούν εύκολα?
Και να νερά, και να κατσαρόλες να πηγαινοέρχονται, εεε ναι!! έναν μπελά τον έχουν!!
Για μένα όχι πια!!
Πώς??? Με ένα απίστευτο κολπάκι που θα σας πω παρακάτω!
Το κολπάκι δεν το ανακάλυψα εγώ.
Κυκλοφορεί εδώ και χρόνια είτε στο διαδίκτυο είτε από στόμα σε στόμα.
Εγώ το έμαθα από την φίλη μου την Στελίτσα και έκτοτε το υιοθέτησα και μόνο έτσι φτιάχνω τους λαχανοντολμάδες μου.
Τι κάνουμε λοιπόν??
Παίρνουμε το λάχανο που αγοράσαμε και ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ το βάζουμε στον καταψύκτη μας, όπου το ξεχνάμε για μια βδομάδα το λιγότερο.
Η Στέλλα μου είπε ότι χρησιμοποίησε με αυτόν τον τρόπο λάχανο, που το είχε καταψύξει πριν ένα μήνα. Πιστεύω ότι και πάνω από μήνα να το αφήσουμε στον καταψύκτη, δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Πάντως μια βδομάδα είναι το ελάχιστο διάστημα που πρέπει να μείνει, ώστε να προλάβουν τα φύλλα να μαλακώσουν ως μέσα. Εγώ συνήθως το αφήνω 2 βδομάδες για να είμαι σίγουρη.
Όταν θελήσουμε να φτιάξουμε τους ντολμάδες, το βγάζουμε από το προηγούμενο βράδυ από την κατάψυξη και το αφήνουμε στον πάγκο της κουζίνας μας, σε θερμοκρασία δωματίου.
Την επόμενη μέρα το λάχανο είναι έτοιμο να το χρησιμοποιήσουμε.
Πρέπει να ξεπαγώσει αβίαστα. Αλλά ακόμα και αν δεν έχει προλάβει να ξεπαγώσει τελείως, αρκεί να βρέξουμε τα φύλλα με λίγο νεράκι.
Αφαιρούμε το κεντρικό σκληρό μέρος καθώς και 2-3 εξωτερικά φύλλα.

Θα παρατηρήσουμε ότι τα φύλλα έχουν μαλακώσει όσο πρέπει, «ξεκολλάνε» πανεύκολα και είναι έτοιμα για τύλιγμα, σαν να τα έχουμε βράσει.
Ούτε κατσαρόλες, ούτε βρασίματα, ούτε κόπος, δεν είναι έτσι??
Τυλίγουμε τους ντολμάδες μας και τους μαγειρεύουμε σύμφωνα με την αγαπημένη μας συνταγή.
Τώρα λοιπόν μπορούμε να φτιάχνουμε λαχανοντολμάδες, όσο συχνά θέλουμε!!

Δείτε ακόμα στην ανάρτησή μας αυτή, πως μπορούμε να καταψύξουμε λαχανοντολμάδες που τυλίξαμε και να τους μαγειρέψουμε όποια άλλη μέρα θέλουμε,όπως μας λέει η Μαρία μας..

Εγώ καταψύχω και μαγειρεμένους λαχανοντολμάδες, αν μου περισσέψουν.
Τους στραγγίζω, τους βάζω σε ταπεράκι και τους τοποθετώ στην κατάψυξη.
Όταν τους ξεπαγώσω, τους βάζω να πάρουν μια βράση σε νεράκι στο οποίο έχω προσθέσει λίγο βουτυράκι ή λαδάκι, τους αυγοκόβω και είναι σαν φρεσκομαγειρεμένοι!
Και φυσικά αν μας περισσέψουν φύλλα κατά το τύλιγμα, δεν τα πετάμε!
Τα φυλάμε και ετοιμάζουμε κάποιαν άλλη μέρα ένα ωραιότατο λαχανόρυζο!
Καλή επιτυχία!

Για οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε στο μέιλ μας syntageskardias@yahoo.com είτε στην ομάδα ή την σελίδα μας στο facebook κι εμείς θα χαρούμε να σας απαντήσουμε.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...